طراحی سایت

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش این کارها را حتما انجام دهید!!

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش این کارها را حتما انجام دهید!!

انجام دادن یک سری از کارها بعد از ورزش  می تواند به کاهش وزن بیشتر شما کمک کند‎

 

کاهش وزن برای خیلی از افرادی که اضافه وزن دارند سخت ترین کار است. باید به شما بگوییم که انجام دادن یک سری از کارها بعد از ورزش کردن می تواند به کاهش وزن بیشتر شما کمک کند. این کارها عبارتند از

 

راهکارهایی برای کاهش وزن بیشتر پس از ورزش

بسیای از افراد تصور می‌کنند که برنامه ورزشی آنها است که میزان وزن کم کردن را مشخص می‌کند اما کارهای دیگری که بعد از ورزش یا در زمانی که ورزش نمی‌کنیم انجام می‌دهیم نیز بسیار مهم و اثرگذار هستند. برای این که نتیجه‌ ورزش را بیشتر کنیم باید به بدن امکان این که ریکاوری انجام دهد را بدهیم. کارهایی که در زمان خارج از ورزش انجام می‌دهیم به اندازه ورزش مهم هستند. توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند تا کاهش وزن بیشتری داشته باشید و اثرگذاری ورزش و افزایش دهید.

  

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش کردن بخوابید

خوابیدن به کاهش وزن کمک می‌کند. خواب عمیق کمک می‌کند که بافت‌های عضلانی ترمیم شوند و هورمون رشد افزایش یابد. کمبود خواب باعث افزایش وزنمی‌شود. زمانی که خسته هستید بدن شما موادی ترشح می‌کند که بیشتر نیاز به قند پیدا می کنید. بدن غذا و مواد غذایی که سریع به انرژی تبدیل شوند را می طلبد.

  

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش کردن فعالیت‌های آرام انجام دهید

در بین روزهایی که ورزش شدید و سنگین انجام می دهید فعالیت آرام داشته باشید. این کار باعث می‌شود که جریان خون در عضلات ادامه‌ پیدا کند. درد عضلانی کمتر شود و سیستم عصبی فعال باشد. برای مثال ورزش‌هایی همچون یوگا یا پیاده روی انجام دهد.

  

برای کاهش وزن بیشتر، به غذای بعد از ورزش توجه کنید

بعد از ورزش یک میان وعده مفید مصرف کنید. سعی کنید در این میان وعده پروتئین داشته باشید. تخم مرغ می‌تواند مناسب باشد. شیر کم چرب و آب میوه نیز گزینه‌های خوبی هستند.

  

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش کردن ماساژ داشته باشید

ماساژ بعد از ورزش می‌تواند 60 درصد به ریکاوری کمک کند. ماساژ تورم بافت‌های ماهیچه‌ای را کاهش می‌دهد و میزان جریان خون را افزایش می‌دهد.

  

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش کردن بیشتر آب بنوشید

کمبود آب باعث می‌شود که سوخت و ساز بدن کاهش یابد. برای هر ساعتی که ورزش می کنید 50 تا 60 میلی لیتر آب نیاز دارید. یک بطری آب استاندارد حدود 500 میلی لیتر است. چهار بطری آب معادل هشت لیوان آب است.

 

منبع : isna.ir

 

برای کاهش وزن بیشتر، بعد از ورزش این کارها را حتما انجام دهید!!;hia ,ck, vhiihd jefdj ;hia ,ck, jefdj ;hia ,ck, ptz ;vnk ,ck \s hc ;hia ,ck, jefdj ,ck ;hia dhtji, vژdl ghyvd, vhiihd ;hia ,ck, v,aihd jefdj ;hia ,ck, l,evjvdk v,a ;hia ,ck, [g,;dvd hc htchda ,ck, jkzdl ,ck;hia ,ck, vhiihd jefdj ;hia ,ck, jefdj ;hia ,ck, ptz ;vnk ,ck \s hc ;hia ,ck, jefdj ,ck ;hia dhtji, vژdl ghyvd, vhiihd ;hia ,ck, v,aihd jefdj ;hia ,ck, l,evjvdk v,a ;hia ,ck, [g,;dvd hc htchda ,ck, jkzdl ,ck;hia ,ck, vhiihd jefdj ;hia ,ck, jefdj ;hia ,ck, ptz ;vnk ,ck \s hc ;hia ,ck, jefdj ,ck ;hia dhtji, vژdl ghyvd, vhiihd ;hia ,ck, v,aihd jefdj ;hia ,ck, l,evjvdk v,a ;hia ,ck, [g,;dvd hc htchda ,ck, jkzdl ,ck;hia ,ck, vhiihd jefdj ;hia ,ck, jefdj ;hia ,ck, ptz ;vnk ,ck \s hc ;hia ,ck, jefdj ,ck ;hia dhtji, vژdl ghyvd, vhiihd ;hia ,ck, v,aihd jefdj ;hia ,ck, l,evjvdk v,a ;hia ,ck, [g,;dvd hc htchda ,ck, jkzdl ,ckfvhd ;hia ,ck fdajv، fun hc ,vca hdk ;hvih vh pjlh hk[hl nidn!!
نظر خودتون رو به اشتراک بگذارید
برچسب ها:

تصادفی از همه جا

روغن های گیاهی